There was a problem loading the comments.

Jak uzyskać/zmienić hasło do Portalu Wsparcia IT

Support Portal  »  Knowledgebase  »  Viewing Article

  Print

Resetowanie hasła

Użytkownicy posiadający konto w Portalu Wsparcia IT mogą samodzielnie zresetować swoje hasło.

Możliwe jest to:

  • Za pomocą niniejszego linku "Nie pamiętasz hasła?",
  • lub tożsamego linku widocznego pod polem do wprowadzenia hasła na ekranie logowania.

W formularzu należy podać adres e-mail, który jest jednocześnie loginem do naszego portalu i nacisnąć przycisk "Resetowanie".

Jeśli podano prawidłowy adres e-mail, tzn. taki, na który jest już założone konto w naszym systemie, wysłana zostanie wiadomość z linkiem, którego wykorzystanie pozwoli na ustawienie nowego hasła.

Jeśli jeszcze nie posiadasz konta w naszym systemie skorzystaj z informacji zawartych w artykule: Zakładanie konta w Portalu Wsparcia IT

Related Articles

© ALLWARE